Marketingové komunikace:
Mezinárodní marketing a komunikace
Studijní
program
Marketingové komunikace (Bc.)
Forma
studia
Prezenční (všední dny) Kombinovaná (víkendy)
Výukové
místo
Praha, Ostrava
Školné za
semestr
Praha od 30 800 Kč
Ostrava od 25 300 Kč
ZAJÍMÁ TĚ, JAK FUNGUJE MEZINÁRODNÍ MARKETING?
Získej komplexní vzdělání
z rozmanitých oblastí marketingu,
staň se specialistou v oboru.
Vystuduj Marketingové komunikace.
SERFUJ NA VLNÁCH MARKETINGU
Freelancer nebo nomád
Naše oblast kriminologie nemá v podobném rozsahu a kvalitou pedagogického sboru v ČR obdobu.
Co je to Mezinárodní marketing a komunikace?
Mezinárodní marketing a komunikace je disciplína, která se soustředí na studium základních charakteristik, vztahů a procesů v oblasti podnikání, zejména v mezinárodním kontextu.
Tento předmět nabízí studentům poznatky o specifických aspektech mezinárodního marketingu a komunikace, klíčových pro úspěšné fungování firem na globální úrovni.
Zahrnuje pochopení různých ekonomických a kulturních prostředí, identifikaci a adaptaci na rozdílné potřeby a preference mezinárodních trhů, využití efektivních komunikačních strategií a marketingových nástrojů a porozumění dopadům globalizace na obchodní prostředí.
Proč se zajímat o studium Mezinárodního marketingu a komunikace?
Studium Mezinárodního marketingu a komunikace je důležité pro ty, kteří chtějí rozumět dynamice globalizované ekonomiky a mít schopnost navigovat v komplexních mezinárodních obchodních prostředích.
V dnešní globalizované ekonomice je pro firmy nezbytné rozumět, jak úspěšně expandovat a operovat na mezinárodních trzích.
Tento obor poskytuje důležité znalosti a nástroje potřebné pro efektivní adaptaci marketingových a komunikačních strategií s ohledem na různorodost trhů, kulturní rozdíly a globální ekonomické výzvy.
Co mě naučí v rámci Mezinárodního marketingu a komunikace vysoká škola?
V rámci vysokoškolského studia Mezinárodního marketingu a komunikace se studenti seznámí s mnoha aspekty mezinárodního podnikání. Získají znalosti v oblastech jako jsou mezinárodní marketingový výzkum, globální ekonomické tendence, interkulturní komunikace, strategie tvorby produktů a cenové politiky na mezinárodních trzích.
Studenti se naučí o významu adaptace produktů a značek pro mezinárodní trhy, vlivu kulturních dimenzí na reklamu a marketingové strategie, a vývoji efektivních komunikačních a distribučních strategií.
Kde znalosti o Mezinárodním marketingu a komunikaci využiji?
Znalosti získané v oblasti Mezinárodního marketingu a komunikace lze využít pro úspěšné působení ve firmách s mezinárodními ambicemi, v oblastech jako marketing, reklama, PR, produktový management a podniková strategie.
Získané znalosti jsou cenné v konzultačních službách, mezinárodním obchodu, vývoji značek a v řadě dalších oblastí, kde je důležité porozumění globálním trhům a schopnost efektivně komunikovat a interagovat v různých kulturních prostředích.
Také je možné využít těchto znalostí v akademické sféře nebo jako poradce v oblasti mezinárodní strategie.
Chceš studovat
ryzí marketing?
Ovládni taje těch, co ti denně servírují reklamu přímo pod nos. První krok k odhalení všech tajemství je? Vyplnění přihlášky.
Setkejme se
U hřejivého šálku kávy
Potřebuješ poradit s výběrem studijního programu? Nebo doklepnout přihlášku? Setkejeme se u hřejivého šálku, rádi ti pomůžeme!
Zaostřeno na předměty
Studium Mezinárodního marketingu a komunikace, jaká témata můžeš očekávat?
Mezinárodní marketing a komunikace
Studium Mezinárodního marketingu a komunikace – Obsah:
Cílem předmětu je seznámit se se základními charakteristikami, vztahy a procesy z oblasti podnikání v mezinárodním kontextu. Dílčími výstupy z učení je pochopení základních pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a komunikace, seznámení se s odbornou terminologií, definování odlišného ekonomického a kulturního prostředí v oblasti mezinárodního marketingu a komunikace |
Studenti se dozvědí o cílech a obsahu kurzu. Stanovení podmínek absolvování jim poskytne jasný rámec pro získání úspěšného zakončení. Doporučená literatura jim umožní rozšířit své znalosti v oblasti mezinárodního podnikání. Charakteristika a základní problémy mezinárodního podnikání jim pomůže pochopit důležité koncepty a výzvy, jako je globalizace a rozdíly v obchodním prostředí různých zemí.
Studenti se budou zabývat vlivem kultury na marketingové strategie a komunikační postupy v mezinárodním obchodě. Naučí se, jak efektivně komunikovat s různými kulturami a přizpůsobit své přístupy.
Studenti se naučí, jak Hofstedeho kulturní dimenze ovlivňují tvorbu reklamních kampaní a jak se přizpůsobit kultuře cílového trhu.
Zlevni si školné
O 4 000 Kč
Každý rok
Neplať školné každý semestr.
Vyber si roční platbu a získej každoroční zvýhodněné školné se sníženou cenou o více než 4 000 Kč. Za dobu tříletého bakalářského studia tak ušetříš třeba na…? ;)
studuj program
Marketingové
komunikace
Komplexní vzdělání z oblasti marketingu.
dny otevřených dveří
Prohlídka univerzity, představení studijních programů na dnech otevřených dveří: 15.01.2025 od 16:00 hod..
Jsme panevropská
Stvořit vysokou školu býval pouhý sen. Za jednadvacet let jsme ale dospěli – stali se Panevropskou univerzitou!